جملات زیبا...

باید فراموشت کنم

چندیست تمرین می کنم

من می توانم ! می شود !

آرام تلقین می کنم

حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....

تا بعد، بهتر می شود ....

فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای

و بر نمی گردی همین !

خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم

کم کم ز یادم می روی

این روزگار و رسم اوست !

این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین می کنم

***

مثله آن مسجد بين راهي تنهايم

هر كسي هم مي آيد مسافر است و ميشكند

هم نمازش را و هم دلم را....

***

از زندگي خسته شدم........................... كم اوردم

خدايا كم اورده ام ميشود استعفا دهم؟؟

باور كن ديگر تواني در تن ندارم

اسو پاس شده ام..................... خدايا ميشود مرا ببري؟؟؟

تا ديگر در اين دنياي بي وفا نمانم

دنيا احانت ميكند

دنيا خيانت ميكند

رهايم كرد

تنهايم گذاشت

ايا اين است سر نوشت من؟؟؟؟

روزگار من باید این چنین رقم میخورد؟؟

***

خـیلی از خـُودم بـَدَم میـــاد .

چـون خـودم بـودَم کـه باعث شـَدَم حال و روزَم اینجــَور شه .

از همه طعنه وکنایه

از تـــو هـَم کنــایــــه بشـنوَم . . .

واسـه همینه کـه یکی برمیگــــرده بـهَم میگـه  بدبخت

تـو تنهـایی کسی رو نـــَداری . . .

اگـــه بـــودی دستتو مُحکـــَم فشـار میدادَم میگَفتـَم . ..

اینجـــاست ، من تنهــــا نیستـــــم . . .

***

عاشقانه دوستش داشتم

و او به حساب خودش "عاقلانه" طردم کرد!

منطق او حتی از "حماقت" من هم احمقانه تر بود!!!

***

دیگر نه اشکهایم را خواهی دید

نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را

به جای آن احساسی که کشتی

درختی از غرور کاشتم...

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: